شناسهٔ خبر: 135451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای پیگیری مسائل مردمی؛

سلسله دیدارهای چهره به چهره مدیرکل راه‌وشهرسازی استان اصفهان با مردم

دیدار چهره به چهره مدیرکل راه‌و‌شهرسازی استان اصفهان با مردم مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان لنجان، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ همزمان با سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان لنجان، میزخدمت حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان دایر شد.  

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط در ادامه برنامه سفر شهرستانی خود، با حضور در محل برپایی میزخدمت شهرستان لنجان، بصورت حضوری و چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار دادند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این ملاقات اظهار داشت: این دیدار چهره به چهره در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم شهرستان لنجان و ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان برنامه‌ریزی شده است.  

وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، رسیدگی به مسائل و درخواست‌های مردمی و گسترش روحیه جهادی و جریان‌سازی خدمت بی منت، به صورت دوره‌ای و هرهفته به شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم تا گره گشایی از مشکلات مردم با سرعت بیشتری دنبال شود.  

قاری‌قرآن بیان داشت: پیگیری و پاسخگویی مطالبات مردم به صورت حضوری و رسیدگی به مشکلات آنان از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به طور مستمر ادامه دارد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این تمهید، پس از شنیدن درخواست‌ها و مطالعه نامه‌های اداری و پرونده‌های متقاضیان، با در نظر گرفتن جهات قانونی، دستورات لازم را برای گره‌گشایی و پیگیری مشکلات مردم خطاب به معاونین این اداره‌کل صادر کرد.