شناسهٔ خبر: 135510 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری میز خدمت به مناسبت دهه کرامت در نماز جمعه شهرستان سیریک

برگزاری میز خدمت به مناسبت دهه کرامت در نماز جمعه شهرستان سیریک به مناسبت دهه کرامت با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک و هادی پور موسایی بازرس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان و عباس شبانی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیریک، میز خدمت راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،«هادی پورموسایی» بازرس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ، در حاشیه میز خدمت راهداری  که در مسجد صاحب الزمان شهرستان سیریک برگزار شد گفت: این میز خدمت در راستای ارتباط مستقیم مردم با مدیران ،بایستی مستمر برگزار شود.

بازرس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: مدیران تلاش دارند مسایل و مشکلات مردم را پس از دریافت در همان میز خدمت حل کنند و اگر نیاز به زمان بیشتری داشت در اولین فرصت موضوع رفع و نتیجه به مردم اعلام شود. وی ارتباط مدیران با مردم را به عنوان شاخصی مهم در ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: در دولت مردمی سیزدهم مدیری که خود را از مردم نداند و در بین مردم نباشد، جایی ندارد و همه باید در خدمت به مردم به صورت جهادی عمل کنیم.