شناسهٔ خبر: 136871 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر هیات مدیره و مدیران سازمان ملی زمین و مسکن از وزیر راه و شهرسازی

مالکی در پی انتصاب ارسلان مالکی به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از سوی وزیر راه و شهرسازی، هیات مدیره و مدیران سازمان در نشست شورای مدیران به صورت مکتوب، مراتب تقدیر و تشکر و حمایت قاطع خود از این انتصاب را ابراز کردند. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بخشی از بیانیه مدیران سازمان ملی زمین و مسکن که در پایان نشست شورای مدیران این سازمان صادر شد، آمده است: سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی یک سازمان است و وجود نیروهای متخصص و توانمند اساسی‌ترین مؤلفه در اعتلا و پیشرفت سازمان و تحقق مطلوب اهداف و برنامه‌های آن محسوب می‌شود.

این بیانیه خطاب به وزیر راه و شهرسازی می‌افزاید: بدینوسیله ما مدیران سازمان ملی زمین و مسکن مراتب تشکر و قدردانی خود را از جنابعالی بابت انتخاب هوشمندانه و انتصاب شایسته جناب آقای ارسلان مالکی به عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن که از نیروهای صاحب دانش و با تجربه وزارت راه و شهرسازی و عضو هیات مدیره همین سازمان می‌باشد، اعلام می‌داریم.

مدیران سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه بیانیه خود تاکید کرده‌اند: اعتقاد راسخ داریم که رویکرد دانش‌محوری، تخصص‌باوری و شایسته‌گزینی شما به موازات مدیریت جهادی و تلاش‌های بی‌وقفه‌تان در وزارت راه و شهرسازی منشأ خدمات و برکات عظیمی برای ایران اسلامی و حل مسائل و مشکلات مردم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، در علم مدیریت استفاده از نیروهای انسانی توانمند، متخصص و با سابقه یک سازمان به عنوان مدیر ارشد همان سازمان از مواردی است که موجب افزایش روحیه و بهره‌وری سازمانی می‌شود.

روز گذشته وزیر راه و شهرسازی طی حکمی ارسلان مالکی را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرد.