شناسهٔ خبر: 136920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام:

ساخت ۶ هزار متر سایبان در مرز مهران در دست اجراست

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام  مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اعلام اینکه کار ساخت و نصب ۶ هزار متر سایبان در مرز مهران در حال اجراست، گفت: این طرح اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اظهار کرد: اداره کل راهداری استان ایلام پروژه های مختلفی را برای توسعه زیرساخت های اربعین در استان در دست اجرا دارد که در بخش های مختلف راهسازی، آسفالت، علائم جاده ای، سایبان و...است.

وی با اشاره به اجرایی شدن پنج پروژه در حوزه نصب علائم و خط کشی، افزود: ۲۲۰ میلیارد تومان در این زمینه اختصاص یافته که بسیاری از این پروژه ها تا اربعین تکمیل می شوند.

چشمه خاور تصریح کرد: پنج پروژه در زمینه روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مهران و دیگر پروژه های راهسازی اربعین در استان با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است که متوسط پیشرفت پروژه ها ۳۰ درصد است.

وی عنوان کرد: ۲ پروژه راهسازی واریانت کنجانچم و پل صلواتی توسط راهداری استان در مسیر ایلام-مهران با متوسط پیشرفت ۶۵ درصد در حال ساخت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: شش هزار مترمربع سایبان نیز در مرز مهران در دست اجرا است، پیشرفت فیزیکی نصب سایبان در پایانه مرزی مهران بیش از ۵۰ درصد است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در مسیرهای راهسازی اربعین در استان، گفت: به محض تکمیل شدن پروژه ها راهسازی در استان، نصب نیوجرسی توسط راهداری استان انجام می شود.