شناسهٔ خبر: 138073 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد؛

اجرای عملیات تعریض و بهسازی در ۱۲.۵ کیلومتر از محور حیدر آباد-نقده

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر سرعت دهی به عملیات راهسازی در محور حیدرآباد - نقده، گفت: عملیات تعریض و بهسازی محور حیدرآباد_نقده به طول ۱۲.۵ کیلومتر در ۳ قطعه در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در بازدید از محور حیدرآباد_نقده، اظهار داشت: با توجه به تکمیل روند اجرایی مسیر زائران اربعین، پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد - نقده نقش موثری در تسهیل و ایمن‌سازی تردد مردم دارد.

وی تاکید کرد: محور حیدرآباد_نقده حدود ۱۹.۵ کیلومتر بوده و ۷ کیلومتر از این مسیر پیش از این زیربار ترافیک رفته است.

حمزه‌لو اضافه کرد: عملیات اجرایی در ۱۲.۵ کیلومتر از این مسیر با تمام توان در حال انجام است تا زمینه تردد راحت مردم منطقه و مسافران از این مسیر تسهیل شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی در کنار تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در رأس برنامه‌های اجرایی مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای عملیات قطعه ۳ این محور، تاکید کرد: طبق برنامه مشخص شده ۲ کیلومتر از قطعه ۳ این محور تا اربعین امسال آماده بهره بردای می شود و باقی مسیر قطعه ۳ نیز تا نیمه نخست سال آینده به اتمام رسیده و زیربار ترافیک خواهد رفت.