شناسهٔ خبر: 138074 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد؛

نقش بی بدیل شورای هماهنگی روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حوزه اطلاع‌رسانی

گردهمایی رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: شورای هماهنگی راه و شهرسازی این استان نقش بی بدیلی را در حوزه اطلاع‌رسانی دارند و با توجه به تعدد فعالیت ها و عملکردها اخبار این حوزه بازتاب گسترده در رسانه های جمعی استان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، محمد دیبایی رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، در نخستین گردهمایی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی شمال‌غرب کشور، اظهار داشت: روابط عمومی‌های راه و شهرسازی با همدلی و هماهنگی، بازتاب رسانه‌ای موثر و چشمگیری از عملکرد این مجموعه را در رسانه‌ها دارند و این امر تعامل با رسانه‌ها را نیز افزایش داده است.

وی ادامه داد: عملکرد درخشان حوزه روابط‌عمومی خانواده راه و شهرسازی نشان داده که این مجوعه به صورت شبانه‌روزی پای کار است و انسجام بالایی در انعکاس اخبار دارد.

رییس شواری هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: جهاد تبیین در اولویت برنامه‌های مجموعه روابط عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است و با این هدف اخبار را تولید و در سطح رسانه‌های استان بازتاب می‌دهند.

دیبایی افزود: شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی طی امسال ۳ جلسه با ۲۷ مصوبه داشته که این مصوبات در راستای افزایش تعامل و گسترش همکاری‌ روابط عمومی‌های این حوزه بوده است.

وی تاکید کرد: بهره‌گیری از نیروهای توانمند و متخصص در راستای بهبود فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها برای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در اولویت ما قرار دارد و هدف ما شناسایی و رفع موانع و مشکلات توسعه فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها است.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه بیان کرد: روابط عمومی‌ها چشم بینای سازمان به نوعی ویترین مجموعه خود بوده و به صورت شبانه‌روزی برای انعکاس درست اخبار در حال فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام صمد خلیلی افزود: خدمت بیشتر به مردم در راستای افزایش تعاملات امکان پذیر است و می‌توان با برگزاری چنین جلساتی در سطح کشور راهکارهای لازم را برای افزایش خدمات رسانی شناسایی و به کارگیری کرد.

ناصر ناصری قامت پیشکسوت روابط عمومی‌ راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها پیش قراولان اطلاع رسانی صحیح و دقیق هستند و باید با سرعت و رعایت صحت اخبار، خبر مورد نظر را در جامعه و در بین رسانه‌ها منتشر کنند.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای توسعه فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها پرداختند.