شناسهٔ خبر: 138604 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام می شود؛

اجرای ۳ کیلومتر روکش آسفالت در محور روستایی دالکی زنجانرود

عملیات روکش آسفالت محور روانسر به کرمانشاه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود از انجام روکش آسفالت در محور روستایی دالکی به طول سه کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، میثم زارعی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود از اجرای آبپاشی و انجام عملیات اولیه جهت اجرای روکش آسفالتی محور روستایی دالکی در زنجانرود خبر داد.

وی گفت: این محور به طول ۳ کیلومتر از جمله محورهایی بود که نیاز به روکش آسفالت داشت که در همین راستا تمهیدات لازم برای اجرای عملیات در آن اندیشیده شد.

این پروژه که در کیلومتر ۶۷ محور ترانزیت زنجان_میانه واقع شده از ۱۹ خرداد سال جاری آغاز و تا مرداد ماه پایان می‌پذیرد.

زارعی، اعتبار هزینه شده برای اجرای این عملیات در محور روستای دالکی را بالغ بر ۷۰میلیارد ریال  عنوان کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه لایه‌ساب بیس در سال گذشته اجرا شد، اصلاح، آبپاشی و نمونه‌برداری مجدد آزمایشگاهی از مواردی بود که در ابتدای سال جاری انجام شد و اجرای آخرین لایه روسازی یعنی اجرای روکش آسفالتی این محور نیز به زودی کلید خواهد خورد.

وی در خصوص دیگر پروژه‌های در دستور کار و آتی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: اجرای روکش آسفالت محور روستایی کزبر، میرجان و همچنین بهسازی محورهای روستایی حاملو، چرلانقوش و دره‌لیک از جمله اقدامات در دستور کار این اداره است که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.