شناسهٔ خبر: 139534 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خبر داد؛

واگذاری زمین برای ساخت ۲۵ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن حسن‌آباد

واگذاری زمین برای ساخت ۲۵ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن حسن‌آباد - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان از برگزاری مراسم قرعه‌کشی برای واگذاری زمین برای ساخت خانه ویلایی به ۲۵ نفر از واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهر حسن‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهر حسن‌آباد واقع در شهرستان جرقویه با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.  

محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در این رابطه اظهار کرد: طی مراسمی پلاک‌های زمین مسکونی در نظر گرفته شده برای طرح نهضت ملی مسکن شهر حسن‌آباد به ۲۵ نفر از متقاضیان واجد شرایط این طرح به قید قرعه اختصاص یافت.    

وی افزود: با توجه به تفاهم‌نامه فی‌مابین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، شهرداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین صدور ۸۰ فقره پروانه ساختمانی انتظار می‌رود در اجرای تسطیح، خاکبرداری و تحویل پلاک‌ها تسریع شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان بیان کرد: از آغاز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن، یکی از دغدغه‌های مردمی شهر حسن‌آباد عدم امکان آپارتمان نشینی بود که به لطف خدا، پیگیری‌های ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و پس از اخذ دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این امکان فراهم آمد تا بتوان در هر شهر به فراخور فرهنگ، اقلیم و نیاز آن شهر نسبت به ساخت واحدها اقدام شود.  

وی گفت: براین اساس با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی و وضعیت تامین زمین این امکان وجود دارد که واحدها در شهر حسن‌آباد به صورت ویلایی ساخته شود.  

فرازبخت خاطرنشان کرد: در جلسه شورای مسکن شهرستان هرند نیز مبحث قرعه کشی مابقی پلاک‌های زمین طرح نهضت ملی مسکن، صدور پروانه ساختمانی، آماده‌سازی و اجرای قانون جوانی جمعیت مطرح و پیرامون آن تصمیم‌گیری شد.