شناسهٔ خبر: 140434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف سهولت تردد صورت پذیرفت؛

تسطیح یک کیلومتر راه روستایی در زنجانرود

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود از پایان عملیات تیغ زنی، تسطیح محور روستایی قزل تپه علی قلی و قره آغاج به تلخاب به طول یک کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان), میثم زارعی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زنجانرود گفت: با استفاده از ماشین آلات این اداره توسط راهداران یک کیلومتر از محور روستایی قزل تپه علی قلی تیغ زنی، تسطیح و قنو زنی انجام پذیرفت.

وی افزود: با توجه به وقوع سیل در ماه‌های اخیر، تردد اهالی روستا دچار مشکل شده بود بنابراین عملیات تیغ‌زنی در رمپ ورودی انجام شد و در صورت تکمیل زیرساخت‌ها و تخصیص اعتبار برای احداث یک دستگاه آبرو نسبت به بهسازی، شن‌ریزی و کمپکت نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد.

زارعی اظهار کرد: تاکنون خدمات قابل قبولی از ابتدای سال جاری در این راستا صورت گرفته و البته در ادامه نیز اجرای تیغ‌زنی، تسطیح و قنوزنی روستاهای قره‌آغاج به تلخاب، کزبر، باغلوجه، محور میرجان، رحیم‌آباد، قره‌بلاق، آق‌بلاغ و روستای نوروز آباد از موارد در دست اقدام این اداره در حوزه راهداری است که پس از اتمام آن، اقدامات ویژه‌تری در محورهای شریانی و اصلی این حوزه انجام خواهد گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری زنجانرود به صورت مستمر در محورها حضور دارند و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند، افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیرهای مواصلاتی از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع سازند.