شناسهٔ خبر: 141085 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت روز خبرنگار

تبریک روز خبرنگار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، هفته و روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، در متن پیام علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت روز خبرنگار آمده است:

۱۷ مردادماه سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی و «روز خبرنگار» فرصتی است برای تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و نقش‌آفرینی‌های ارزشمند اصحاب متعهد و فرهیخته رسانه و خبرنگارانی که با آگاهی، تعهد، دلسوزی، وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری و امانت داری به روایت‌گری رویدادها و بیان مطالبات به حق مردم و روشنگری و انعکاس صحیح خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در کشور و استان مازندران می‌پردازند.

ارتباط و آگاهی از ویژگی‌های عصر ارتباطات و اطلاع رسانی است که باعث توسعه یافتگی جوامع شده و نقش مطبوعات و رسانه ها در این راستا کاملا مشهود است.

خبرنگاران پایه‌های اصلی مطبوعات و رسانه هستند که با مسئولیت خطیر روشنگری را روایت می‌کنند. راستگویی، امانتداری، مسئولیت‌پذیری، تعهد و دلسوزی را وظیفه خود دانسته و بدون هیچ منتی دست به قلم برمی‌دارند.

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز خبرنگار، نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر و با تاسی از اسوه عاشورا، اباعبدالله الحسین علیه السلام و زینب کبری سلام الله، در سالروز شهادت اسوه تعهد و خدمت «شهید محمود صارمی» به پاس حرمت حق گویی و حریم روایتگران حقیقت، این روز پر منزلت را به تمامی خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض می‌نمایم.