شناسهٔ خبر: 141105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعطای تسهیلات کمک ودیعه اسکان موقت در محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از توافقات انجام شده با صندوق کارآفرینی امید توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران خبر داد و افزود: افرادی که ملک‌شان در محدوده بافت‌های ناکارآمد شهری قرار دارد می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده شرکت بازآفرینی شهری ایران نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز) مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از اعطای تسهیلات اسکان موقت توسط صندوق کارآفرینی امید خبر داد و افزود: با توجه به توافقات انجام شده توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران با صندوق کارآفرینی امید، این تسهیلات در کلانشهرها تا سقف ۱۲۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها تا سقف ۹۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماه قابل پرداخت است.

شایان ذکر است؛ متقاضیانی که ملک آن‌ها در بافت‌های ناکارآمد شهری (بافت فرسوده) واقع شده است می‌توانند پس از اخذ پروانه ساختمانی جهت برخورداری از تسهیلات مذکور نسبت به ثبت تقاضا در سامانه به آدرس facility.udrc.ir اقدام کنند. 

شهروندان می‌توانند جهت استعلامات وقوع ملک خود در بافت فرسوده به سایت شرکت بازآفرینی شهری ایران به آدرس udrc.ir مراجعه کنند.