شناسهٔ خبر: 141115 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به مناسبت روز خبرنگار

مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در آستانه روز خبرنگار با تبریک این هفته به اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان استان اظهار کرد: در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ، قطعا نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است و بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در ارتقای اطلاعات در جامعه دارند.

آهکی افزود: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسوولیت، تعهد دلسوزی و وظیفه هستند که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام‌رسانی، همواره از شان و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اضافه کرد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه بویژه شهید محمود صارمی از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات دولت قدردانی کردند.