شناسهٔ خبر: 141119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جاده غارعلیصدر (همدان-بیجار) جاده کارگاهی اعلام شد

جواد نگاهداری معاون راهداری استان همدان معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان خبر داد: با توجه به شروع عملیات چهارخطه شدن محور غار علیصدر توسط شرکت ساخت و توسعه راهها، این محور به عنوان جاده کارگاهی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان همدان جواد نگاهداری معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: با توجه به برش بخشی از جاده جهت تعریض (چهارخطه) و همچنین کاهش معبر عبوری و تردد ماشین الات سنگین راهسازی، امکان وقع هرگونه حادثه ای را در این محور افزایش می دهد، که این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه، رانندگی با هوشیاری کامل و... است.

وی با اشاره به پرتردد بودن محور همدان- بیجار افزود: هماهنگی های لازم باکمیسیون ایمنی راهها، دفتر فنی استانداری، شرکت ساخت، پلیس راه استان و نماینده پیمانکار مربوطه جهت نصب  انواع تابلوهای هشدار دهنده،چراغ های چشمک زن،رفلکتور،خط کشی گرم و دو جزئی، نیوجرسی‌های ترافیکی، انواع مخروط‌های ترافیکی و... انجام شده است.

نگاهداری در پایان گفت: با توجه به اجرای عملیات تعریض،کاهش معبر عبوری و تردد ماشین الات سنگین راهسازی از تمامی هموطنان گرامی که قصد تردد از محور همدان-بیجار (غارعلیصدر) را دارند خواهشمندیم حتما با هوشیاری کامل، رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از این محور تردد کنند.