شناسهٔ خبر: 141131 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد؛

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

بیات منش مدیر کل راع و شهرسازی خوزستان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان بمناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ (سوگند به قلم و آنچه می نویسد)

گرامی می‌داریم، سالروز شهادت شهید اهل قلم، محمود صارمی، را که بهانه‌ای شد تا به پاس حماسه سازی اصحاب رسانه ۱۷ مرداد ماه به نام روز خبرنگار در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط شود. بی گمان نقش بی بدیل اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی در انعکاس منصفانه دغدغه‌های جامعه انکارناپذیر است.

آنان که با سلاح قلم در تبیین و تحلیل موضوعات، انعکاس اخبار و اطلاع رسانی درست در مسیر بهبود وضعیت جامعه خویش گام برمی‌دارند قطعاً حضورشان در رشد و اعتلای روزافزون جامعه ضروریست.

هفدهم مرداد ماه فرصتی است گرانقدر، برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه و منتقدانه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در مسیر روشنگری و شفافیت گام بر می دارند.

این روز، فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره پیشکسوتان فرهیخته و شهیدان عرصه خبر و پیام رسانی را گرامی بداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام عرصه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران صدا و سیمای مرکز خوزستان و آبادان، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و فعالان فضاهای مجازی استان زرخیز خوزستان، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سلامت، سعادت، توفیق و سربلندی روزافزون شما را در انجام رسالت کاری تان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.