شناسهٔ خبر: 141143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

مهندس انعامی مدیر کل ور ئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان مرکزی طی پیامی  ۱۷  مردادماه سالروز شهادت خبر نگار شهید "صارمی" و روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی)، حمید اِنعامی مدیر کل ور ئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان مرکزی طی پیامی  ۱۷  مردادماه سالروز شهادت خبر نگار شهید ""صارمی"" و روز خبرنگار را تبریک گفت.متن پیان بدین شرح است:

با سلام و درود بر تمامی کسانی که با قدرت قلم و تصویر، نقشی سترگ در مسیر غنای افکار عمومی می زنند و همچون ستاره ای روشن، در آسمان حقیقت و آگاهی می درخشند.

هفدهم مرداد هر سال به یاد مجاهدتهای خبرنگار "شهید حمید صارمی" ، بهانه ای برای به یاد آوردن تلاش ها و همت زنان و مردانی است که رسالتی بزرگ به قداست قلم را بر دوش دارند و در مسیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، عزمی راسخ و تلاشی استوار دارند؛ وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و فارغ از هرگونه مصلحت اندیشی ظاهری، در مسیر تعالی جامعه گام برمی دارند.

این روز فرصتی است تا از مجاهدت شبانه روزی و بردباری همیشگی خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ای در استان مرکزی ، علی الخصوص خبرنگاران ارجمند حوزه وزارت راه و شهرسازی ، بالاخص اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی که به اقتضای دشواری‌های کاری در این راه ، رنج بی‌شماری را در مسیر به تصویر کشیدن دستاوردها به جان می خرند، تقدیر و تشکر کنم.

دوستانی آگاه و همراهانی همیشگی که در مسیر تحقق رسالت حرفه ای خود، همواره در جبهه های اطلاع رسانی حاضر بوده و هر کجا که لازم بود، دلاورانه و فارغ از دغدغه‌های روزمره این اداره کل را همراهی کردند.

اینجانب با عرض پوزش از همه اهالی رسانه که در خیلی روزها به جهت پیگیری ماموریتهای محوله از جمله ساخت راههای اصلی و نهضت ملی مسکن ، مجال دیداری گرم و صمیمی را از ما گرفته است، دستتان را به گرمی می‌فشارم و امید دارم که در مسیر پرصلابت و خطیر اطلاع رسانی، موفق و پیروز و در کنار خانواده سلامت و تندرست باشید. از همیاری شما همراهان همیشگی کمال تشکر و قدردانی را دارم. در پناه لطف پروردگار عادل و مهربان و توجهات و مشمول دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پاینده باشید.»