شناسهٔ خبر: 141165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

بسیج همه امکانات در پایانه مرزی میرجاوه برای ورود زائرین اربعین از پاکستان

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال با توجه به پیش بینی افزایش تردد زوار کشور دوست و همسایه پاکستان از پایانه های مرزی شمال استان ،این اداره‌کل از تمام ظرفیت برای بهبود زیر ساخت ها و تکمیل و تجهیز این پایانه مهم مرزی استان استفاده می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مرزهای ورودی زوار پاکستانی پایانه مرزی میرجاوه است ، فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران از مهم‌ترین اولویت های این اداره کل است.

به گفته وی جهت تسهیل در پذیرش و ورود زائرین اربعین از کشور پاکستان اقداماتی همچون ،افزایش گیت های گذرنامه به ۲۴ گیت و توسعه زیر ساخت‌های پایانه میرجاوه که شامل اختصاص یک سالن ۲هزار متری با همه ی امکانات لازم صورت گرفته است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان،  احداث نماز خانه، تجهیز ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و ۶ راهدارخانه برای پذیرایی از زوار حسینی را از دیگر تمهیدات و اقدامات لازم جهت ورود زائرین اربعین عنوان کرد.

کرد در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ازتمام ظرفیت ناوگان مسافربری جهت جابجایی و تردد زائرین به مرزهای غربی  استفاده می کند.