شناسهٔ خبر: 141193 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی ستان:

افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد برای استان خراسان شمالی اهمیت ویژه‌ای دارد

جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی با حضور سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، این جلسه امروز سه شنبه ۱۷ مرداد سال جاری و با حضور سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، مدیر فرودگاه بجنورد، مدیرکل هواشناسی استان، رئیس آزمایش فنی و مکانیک خاک استان، مدیریت شعب بانک مسکن استان، اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

در این جلسه سیدعلی میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد برای استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در توسعه استان نقش بسزایی دارد و این موضوع با هماهنگی و همکاری معاونت های مرتبط در وزارت راه و شهرسازی و پیگیری هایی که توسط استاندار محترم و معاونین استاندار صورت خواهد گرفت عملیاتی خواهد شد.

وی خطاب به مدیران کل ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اظهار کرد: همه باید در چهارچوب قانون به سمت جلو حرکت کنیم و به قانون احترام بگذاریم و مطالبه گری و پیگیری را در تهران بیشتر کنیم چرا که اعتبار در مرکز به افراد و مدیران پیگیر و استانهای مطالبه گر اختصاص می یابد.

میرکریمی ادامه داد: برگزاری و هماهنگی سفر اربعین برای ما مهم است و به دلیل نداشتن فرودگاه مناسب و همچنین نداشتن راه آهن، کلیه رفت و آمدها توسط حمل و نقل زمینی انجام خواهد شد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای وظیفه بیشتری دارد و هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام دهد. 

گفتنی است در این جلسه مقرر شد جلسات شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به صورت منظم و هر ماه یکبار به صورت چرخشی در ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی استان برگزار شود.