شناسهٔ خبر: 141761 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آئین تکریم ذی حساب راه و شهرسازی استان زنجان اعلام شد

پذیرفتن مسئولیت فرصت بسیار مهمی برای خدمت به مردم و نظام است

تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، پذیرفتن مسئولیت را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: خدمت صادقانه به مردم خیلی مهم و با ارزش است و پذیرفتن مسئولیت فرصت بسیار مهمی برای خدمت به مردم و نظام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغر اسماعیلی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه ذی حساب راه و شهرسازی استان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان،گفت: خدمت صادقانه به مردم خیلی مهم و با ارزش است و باید در هر جایگاهی که هستیم برای خدمت به مردم تلاش کنیم. 

وی با بیان اینکه سید حمید حسینی راد به عنوان ذی حساب اداره کل راه و شهرسازی استان در دوره مسئولیت خود زحمات بسیار زیادی کشیدند،اظهار کرد: کار در این اداره کل بسیار سخت است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،پذیرفتن مسئولیت را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: از خدا می خواهم فرصت خدمتی که برای مان فراهم شده بتوانیم رو سفید باشیم و دین خود را به نظام و مردم انجام بدهیم.

اسماعیلی ،به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و بیان داشت: یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و برای تحقق آن مدیریت و برنامه ریزی لازم را داریم، چرا که این طرح از محورهای اصلی شعار دولت سیزدهم بوده و در اولویت کاری این اداره است. 

وی افزود: در تلاش هستیم در اداره کل در تمام سطوح وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهیم و در پایان مسئولیت کاری در پیشگاه خداوند و مردم سربلند باشیم. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه شمول کاری (وظیفه کاری ) راه  و شهرسازی وسیع است،گفت: درخواست دارم یک فضای همدلی و همکاری خوبی در اداره کل به بهترین شکل اتفاق بیفتد و خوشختانه تاکنون همکاری خوب بوده فضای همدلی مورد تاکید قرار گیرد. 

وی تصریح کرد: کارکنان مجموعه ذی حساب در اداره کل راه و شهرسازی استان نیروهای بسیار شریف و پاکدستی دارد و با وجدان کاریی که دارند وظیفه خودشان را به خوبی انجام می دهند و امیدواریم این همکاری و همدلی و حسن نیست تداوم داشته باشد و فرصت خدمت در هر مسئولیتی که داریم را از دست ندهیم.  

در ادامه این مراسم، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان زنجان ،گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از اهمیت خاصی برخوردار است و در این راستا از ذی حساب توانمند و متعهد در این دستگاه اجرایی استفاده شده است. 

محسن زارعی، با بیان اینکه نظارت مالی از وظایف مهم اداره کل اقتصادی و دارایی است،افزود: در این راستا نگاه ما به عنوان مشاور امین برای دستگاههای اجرایی است و در کنار بحث نظارتی که اتفاق می افتد اعمال قانونی هم صورت می گیرد تا دستگاه اجرایی به اهداف سازمانی خود برسد چرا که اعمال نظارت مالی و راهگشایی برای دستگاههای اجرایی از اهمیت زیادی برخوردار است. 

وی،بیان داشت: حسینی راد یک نیروی پاک دست و توانمند هستند و از ظرفیت وی در جای دیگر استفاده خواهد شد چرا که عقبه حسابرسی خوبی دارند و مدیرکل راه و شهرسازی استان از عملکرد وی بسیار راضی هستند. 

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله سید حمید حسینی راد قدر دانی شد و موسی رستمیان به عنوان ذی حساب راه و شهرسازی استان منصوب شد.