شناسهٔ خبر: 141835 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای بار دوم طی سال ۱۴۰۲:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی بازهم برتر شد

کسب رتبه برتر خراسان شمالی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی به عنوان اداره برتر در حوزه اطلاع رسانی بازآفرینی شهری و نوسازی مردمی مسکن و تبیین بسته های تشویقی و حمایتی از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد آئینی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اهدا لوحی از زحمات سید داود دانشمند، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی تقدیر کرد.

این تقدیر نامه به منظور کسب رتبه برتر این اداره کل در حوزه بازآفرینی شهری و نوسازی مردمی مسکن، تبیین بسته های تشویقی و حمایتی دولت و بکارگیری و بهره مندی از همه ظرفیت های موجود و ابزار های نوین رسانه ای در جهت هم افزایی و تعامل با کنش‌گران حوزه بازآفرینی شهری اهدا شد.

این تقدیر در حاشیه مراسم گردهمایی روسای ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ها و با حضور رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع وزارت راه و شهرسازی و هئیت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران انجام شد.

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی در ارزیابی انجام شده در مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی توانسته بود در خردادماه سالجاری رتبه چهارم کشوری را در بین دیگر استانها از آن خود کند.