شناسهٔ خبر: 142034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری تور خبری راه و شهرسازی آذربایجان غربی

تور رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تور خبری راه وشهرسازی آذربایجان غربی با حضور بیش از ۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه های استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، محمد دیبایی در این رابطه، اظهار داشت: این تور با هدف بازدید خبرنگاران از طرح های منتهی به پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی برگزار شد.

وی ادامه داد: بازدید از طرح راهسازی قطعه دوم محور محدیار – بناب نخستین پروژه بازدیدی خبرنگاران بود و این طرح راهسازی ۷.۵ کیلومتر طول دارد و بیش از ۴۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار، دومین طرح بود که مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت و این طرح نیز آماده بوده و بخشی از آن زیربارترافیک رفته است و تا اربعین امسال به صورت کامل زیربارترافیک خواهد رفت.

دیبایی بیان کرد: محور حیدرآباد – نقده با ۵۰ درصد پیشرفت اجرایی از مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین بوده و سومین طرحی بود که توسط خبرنگاران رسانه های جمعی مورد بازدید قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بزرگراه بین المللی نقده – پیرانشهر مقصد بعدی خبرنگاران بود که مورد بازدید قرار گرفت و این طرح ۵۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد و بخشی از این مسیر تا اربعین امسال زیربارترافیک خواهد رفت.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: محور پیرانشهر – سردشت مقصد نهایی بازدید خبرنگاران از طرح های راهسازی منتهی به پایانه مرزی تمرچین بوده و این طرح نیز پیشرفت ۳۰ درصدی دارد.

دیبایی اضافه کرد: در پایان این تور خبری نشست خبری مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار گردید و در نهایت به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران با اهدای لوحی تجلیل شد.