شناسهٔ خبر: 142650 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس ؛

برپایی میز خدمت در پایانه‌های مسافربری استان فارس برای پاسخگویی به زائرین اربعین

برپایی میز خدمت در پایانه‌های مسافربری استان فارس برای پاسخگویی به زائرین اربعین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از برپایی میز خدمت بمنظور ارائه خدمات حداکثری به زائران اعزامی استان فارس و تکریم ارباب رجوع در پایانه‌های مسافربری استان فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس) علیرضا راستیار گفت: برای ارائه خدمات حداکثری و میدانی به زائرین اربعین حسینی و تکریم ارباب رجوع، میز خدمت در پایانه‌ مسافربری شهید کاراندیش شیراز با حضور مدیران، روسا و کارشناسان این اداره کل برپا شده است.

راستیار گفت: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائرین اربعین حسینی در پایانه های مسافربری شیراز تشکیل شده و همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین نسبت به خدمات رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکت ها اقدام نموده و با هم افزایی سایر کمیته‌های ستاد اربعین استان، مراجع نظارتی نظیر تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی به صورت مرتب در پای این میز پذیرا و پاسخگوی زائرین و مسافران خواهند بود.

وی یادآور شد: اوج سفرهای جاده‌ای از مبادی استان فارس در ایام اربعین طی روزهای آتی رقم خواهد خورد؛ لذا بایستی از اکنون برنامه ریزی برای بازگشت زائران نیز در برنامه مدنظر قرار گیرد که به همین منظور میز خدمت کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان فارس با حضور انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر، نمایندگانی از استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در مرز شلمچه دایر خواهد شد تا زائران به سلامت و سهولت به این استان بازگشت داده شوند. مسافران هنگام بازگشت می توانند با استفاده از سامانه «راوی» به آدرس Https://Ravi.rmto.ir در بازگشت از مرزها به سمت استان فارس با سردرگمی و معطلی مواجه نشوند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس خاطرنشان ساخت: شماره تلفن شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها نیز در اختیار زائران اربعین حسینی است و مسافران علاوه بر آن می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.