شناسهٔ خبر: 142670 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه اول رشته هنر کنکور سراسری توسط فرزند همکار در وزارت راه و شهرسازی

ع فرزند همکار در دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رتبه یک رشته هنر کنکور سراسری در سال ۱۴۰۲ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پویان جمیلی فرزند جعفر جمیلی همکار دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ حائز رتبه اول کل کشور در رشته هنرشده است.

وی متولد سال ۱۳۸۳ و دارای دیپلم ریاضی از دبیرستان ماندگار البرز است.

به گفته جمیلی، علاقمندی به رشته سینما باعث شرکت در کنکور هنر شد.

وی می گوید: از ابتدا برای رتبه برتر شدن در کنکور هدفگذاری کرده بودم و با توجه به اینکه رشته تحصیلی ام هنر نبود می‌دانستم باید برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی بکنم.

جمیلی درباره دلایل موفقیت خود گفت: با بررسی درصدهای رتبه های برتر کنکورهای پیشین هنر فهمیده بودم تقریبا برای رتبه ی برتر شدن در این رشته نیاز به چه درصدهایی در دروس هنر دارم، بنابراین برای رسیدن به درصدهای مورد نظر برنامه ریزی کردم و روزانه به طور متوسط ۵ ساعت مطالعه داشتم و بعضی روزها از ۸صبح تا ۸شب درکتابخانه درس می‌خواندم.

وی درباره برنامه های خود برای ادامه فعالیت در این رشته توضیح داد: فعلا باید وارد دانشگاه شوم و دررشته مورد علاقه ام که سینما است تحصیل کنم و چون این رشته فقط به دروس تئوری خلاصه نمی شود و از بدو ورود به دانشگاه کار عملی شروع می شود، امیدوارم در مدت تحصیل در دانشگاه دانش و تجربه عملی کافی برای فعالیت در رشته ی سینما را کسب کنم.

جمیلی در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب و کار هم در همین رشته قصد فعالیت دارید؟ گفت: بله حتما، امیدوارم در آینده بتوانم آثار ارزشمندی تولید کنم.