شناسهٔ خبر: 142826 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس به مناسبت هفته دولت

بهره برداری از ۹۳ پروژه راهداری و حمل و‌نقل جاده ای فارس با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

با طلوع انقلاب اسلامی رویکرد جدیدی در خدمت‌گذاری به ملت شریف ایران آغاز شد و هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که با یاد خدا در راه ساخت و ساز میهن گام برداشتند از این رو بدون شک باید در این دوران همه ما بایستی با تاسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در خدمت رسانی به مردم سرآمد باشیم.

 پرسنل خدوم راهداری و حمل و نقل جاده ای همواره می کوشند تا با بهره گیری از بهترین تجهیزات، ماشین آلات و اتکا به تخصص خود آرامش مردم عزیز ایران را در جاده ها رقم بزنند.

اینجانب هفته اول شهریورماه، کـه با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و بـه نام هفته دولت را بـه همه ی دولت مردان خدوم، مجموعه اداری و اجرائی و راهداران شریف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و کشور تبریک می گویم.