شناسهٔ خبر: 143648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره شهید رجایی استان تعلق گرفت؛

کسب رتبه برتر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان

راهداری زنجان همزمان با برگزاری بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در استان زنجان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان موفق به کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاههای اجرایی استان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان زنجان)، صبح امروز (۸ شهریور) طی مراسمی، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تدوین شده در دو بعد عمومی و اختصاصی از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام و از اقدامات دستگاه‌های برگزیده تقدیر شد.

بر اساس ارزیابی بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به عنوان رتبه برتر در موضوع‌ «بهره‌برداری از سامانه پنجره واحد مدیریت زمین» انتخاب و معرفی شد.

متن لوح تقدیر "محسن افشارچی" استاندار زنجان به شرح ذیل است:

جناب آقای جعفر قزوینیان
مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان
 
شفافیت در عملکرد، مشارکت در ارزیابی و بهره‌وری در اجرا، اساس تعالی حکمرانی است. "در سال مهار تورم، رشد تولید" بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه که در پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم مبتنی بر سند تحول دولت مردمی و تعالی سازمانی نقش داشته‌اند و منجر به کسب عنوان دستگاه‌های برگزیده استان در بهره‌برداری از سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ استان شده است قدردانی نمایم.
امید است با توکل به خداوند سبحان و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری با اهتمام به عدالت محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادخیزی و اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات مردم استان در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.