شناسهٔ خبر: 143656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی تولد نوزادان سه قلوی اصفهانی؛

اقدامات اولیه برای تامین مسکن خانواده های سه قلو تازه متولد شده اصفهانی انجام شد

محمد کیانی /اصفهان معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن عیادت از نوزادان سه قلوی تازه متولد شده اصفهانی، تامین مسکن این خانواده را در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در پی ولادت نوزادان ۳ قلوی اصفهانی، محمد کیانی معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و معاون بهداشت و درمان استان با حضور در بیمارستان، ضمن عیادت از آنان، مبحث تامین مسکن این خانواده را پیگیری کردند.  

در جریان این عیادت، کارشناس اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در محل بیمارستان، ثبت نام اولیه این خانواده ها را در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) انجام داد تا نسبت به تامین زمین رایگان برای آنان در اسرع وقت اقدام شود.  

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: خانواده‌هایی که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنها بعد از ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ باشد می‌توانند در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http//:saman.mrud.ir ثبت نام کنند.   

وی خاطرنشان کرد: خانوارهایی که فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت متولد شده باشد اما دارای فرم"ج" قرمز بوده و یا مالکیت دارند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند و به عبارتی این خانواده‌ها می‌توانند صرفاً برای بار دوم از امکانات دولتی در این خصوص استفاده کنند اما فقط یکبار امکان استفاده از مزایای مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد.  

کیانی در این عیادت ضمن تبریک تولد سه قلوها به پدر و مادرشان گفت: اقدامات اولیه و نام‌نویسی این خانواده در سامانه انجام شد و به لطف خدا فرآیند تخصیص زمین نیز با سرعت اقدام می‌شود.