شناسهٔ خبر: 144052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشار

سیستان مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشاردر شمال استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از مدیران اجرایی برتر بسیج ادارات این استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان،ابوذر نکوئی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشار در نخستین یادواره  ۱۴۶ شهید کارمند سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر برتر انتخاب و مورد تقدیر مسئولان کشوری و استانی قرار گرفت.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد، مفاهیمی چون ایثار ، فداکاری و جانفشانی برای حفظ دستاوردها و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان خواسته و آرمان شهیدان راه حق محسوب می گردد و این تفکر چنان دژ مستحکم و نفوذ ناپذیر، پاسدار حریم اسلام و انقلاب اسلامی در جهت برافراشتن عزت، اقتدار پیشرفت روز افزون ملت شریف ایران است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و روز قشر بسیج ادارات و کارمندان، به رسم احترام و به پاس قدردانی از تلاش‌های ارزشمند و مخلصانه جنابعالی و تعامل سازنده با سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان، این لوح سپاس به حضورتان تقدیم می گردد.
امید است همچون گذشته با بصیرت و اخلاق رویکرد تفکر بسیجی در اندیشه و عمل ، افتخار خدمتگزاری به این نظام مقدس ، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را بیش از پیش داشته و در همه عرصه های زندگی موفق و پیروز باشید.