شناسهٔ خبر: 146291 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

چهار انتصـاب جدیـد در اداره کل راه و شهـرسازی لارستـان

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان طی احکام جداگانه ای روسای ادارات راه شهرسازی شهرستان های لارستان، اوز، خنج و جویم را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان طی احکام جداگانه ای روسای ادارات راه شهرسازی شهرستان های لارستان، اوز، خنج و جویم را منصوب کرد.

بدین ترتیب فرهام رستمی به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان لارستان، محمد مریمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اوز، حمیدرضا فرازنده سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان خنج، روح الله سهرابی به سرپرستی اداره راه و شهرسازی شهرستان جویم منصوب شدند.

در متن این احکام آمده است :
امید است با توکل بر خداوند سبحان با بهره گیری از منابع انسانی و کلیه ی امکانات موجود و اعمال مدیریت صحیح و مطلوب و بکارگیری منابع و ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه شاهد سرعت بخشی در اجرای انجام وظایف و ماموریت محوله به ویژه جهش تولید مسکن باشیم.

انتظار می رود با هماهنگی اینجانب و سایر مدیریت های اداره کل و تعامل با مدیران و مسئولان محلی در پیشبرد اهداف و برنامه ها و نیز خدمت به مردم شریف آن شهرستان موفق و مؤید باشید.
ضرورت تکریم ارباب رجوع و ارائه الگویی از خدمت بی منت از مطالبات اینجانب است که شایسته است نسبت به آن دقّت لازم را داشته باشید. توفیق روز افزون شما را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف منطقه از خداوند متعال خواهانم.

پیش از این رهام سلیمانی به عنوان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان لارستان، حمیدرضا فرازنده راه و شهرسازی شهرستان اوز، پرویز حیدری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خنج که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است و محمد حسین عباسی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جویم در این شهرستان ها مشغول به خدمت بودند که به پاس خدمات ارزنده در طول دوران تصدی مسئولیت از سوی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از این عزیزان تقدیر شد.