شناسهٔ خبر: 148637 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این اداره کل و شرایط بهره برداری از آن را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهرنوش جنتی رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: اداره بازرگانی و سرمایه گذاری ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان درخصوص احداث، بهسازی، مقاوم‌سازی و نگهداری از پل‌های عابر پیاده و بهره‌برداری از تابلوهای تبلیغاتی بر روی پیشانی آنها و همچنین ساخت، نصب و بهره‌برداری از تابلوهای تبلیغاتی حریم راه‌ها را از طریق برگزاری مزایده عمومی با توجه به اطلاع رسانی در سامانه‌های مربوطه و روزنامه‌های کثیرالانتشار به سرمایه‌گذاران ذی صلاح واگذار می‌کند.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری عنوان کرد: در خصوص تابلوهای اختصاصی نیز  متقاضیان باید درخواست خود را به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مربوطه ارائه نمایند. که پس از آن درخواست متقاضیان و فرم مکانیابی محل درخواستی نصب، از طریق اداره شهرستان جهت طرح و بررسی در کمیته مکان‌یابی به اداره کل ارسال می‌شود. که در صورت تایید درخواست، مبالغ مورد نیاز پرداختی بر اساس نرخ دستورالعمل مصوب به اداره شهرستان جهت ابلاغ به متقاضی اعلام می‌شود.

جنتی افزود: متقاضی موظف است پس از انعقاد قرارداد کلیه ضوابط و بخشنامه‌های مورد تایید اداره کل را در خصوص ساختار، محل و نحوه نصب تابلو رعایت کند.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است نصب و بهره‌برداری از تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی راه‌های حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بدون انعقاد قرارداد با اداره کل غیرقانونی و غیر مجاز می‌باشد و طبق روال قانونی برخورد با تابلوهای غیرمجاز اقدام خواهد شد.