شناسهٔ خبر: 148714 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️طی ۷ ماهه سال‌جاری؛

نصب ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

پیمان تدرو راهداری کرمانشاه رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۷ ماه سال‌جاری، ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) پیمان تدرو رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در جهت ارتقای سطح ایمنی، کاهش سوانح جاده‌ای و مشخص شدن حریم جاده‌ها طی ۷ ماه سال‌جاری، ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.  

وی افزود: یکی از اقدامات لازم برای ایمنی محورهای مواصلاتی استان مخصوصاً محورهای پرتردد و نقاط پرتگاهی؛ نصب نیوجرسی است که معمولا" بصورت نیوجرسی مفصلی بتنی در رفیوژ میانی برای جداسازی ترافیک رفت و برگشت و نیز جلوگیری از واژگونی در پیچ های خطرناک و نقاطی که اختلاف سطح جاده با منطقه حریم راه زیاد هست نصب می‌شود.  

تِدرو عنوان کرد: طی ۷ ماهه سال‌جاری در بیش از ۷۰ کیلومتر، از گاردریل‌های محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه؛ عملیات نگهداری، ترفیع، تعمیر و نوکوبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز بسیار زیاد جاده‌ها به حفاظ‌های ایمنی و درراستای صرفه‌جویی و استفاده از گاردریل‌های صدمه‌دیده؛ بازسازی و تعمیر گاردریل‌های آسیب‌دیده بطور مستمر در دستور کار قرار دارد و انجام می شود.

رییس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره ایمن سازی گاردریل و نیوجرسی ها گفت: طی ۷ ماهه سال‌جاری، ۱۰ هزار عدد تودلی، گل‌گارد و مسیرنما بر روی نیوجرسی و گاردریل ها نصب و ۱۸۰ مورد ایمن سازی سرگاردیل و نیوجرسی ها نیز انجام شده است.  

پیمان تِدرو در پایان افزود: با توجه به بودجه تخصیص یافته و بر حسب اولویت‌بندی ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با جدیت توسط این اداره در حال پیگیری‌ و انجام است.