شناسهٔ خبر: 148747 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون:

بازنگری طرح جامع شهر تیران در دستور کار قرار گرفت

سعید کاشفی / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: بازنگری طرح جامع شهر تیران در مرحله نقشه برداری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در خصوص وضعیت طرح‌ جامع و تفصیلی شهر تیران اظهار کرد: طرح‌های تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کابری‌ها، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محله‌های واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند.   

وی افزود: تهیه طرح جامع شهر تیران یکی از برنامه‌های اصلی و مهم اداره راه و شهرسازی شهرستان است که در سفر استاندار اصفهان به این شهرستان مصوب و پس از تخصیص اعتبار از محل منابع دارایی‌های تملک سرمایه‌ای، قرارداد آن با مشاور ذیصلاح منعقد شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با اشاره به مشکلات طرح موجود، گفت: بازنگری طرح جامع تیران، کمک می‌کند مشکلاتی که در بخش‌های مختلف شهر وجود دارد در قالب این طرح حل و فصل شده و به نتیجه برسد تا محیط بهتری برای شهروندان تیرانی فراهم شود.    

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح توسط مشاور منتخب در مرحله نقشه برداری وضع موجود قرار دارد عنوان کرد: بازنگری طرح جامع شهر تیران با همکاری شهرداری و شورای شهر در دست انجام است.  

کاشفی از مردم شهر تیران درخواست کرد: پیشنهادهای خود در حوزه شهرسازی از جمله ضوابط، اصلاح عرض گذرها، کاربری ها و ... که به حل مشکلات شهر کمک می کند، به نمایندگان خود در شهرداری و شورای شهر اطلاع دهند تا در جلسات آتی مدنظر قرار داده شود.  

وی ابراز امیدواری کرد که با بازنگری طرح جامع شهر تیران بخش عمده ای از مشکلات شهرسازی این شهر مرتفع شود.