شناسهٔ خبر: 148776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان پروژه‌های مسکن مهر استان البرز با ساماندهی واحدها در شهر جدید مهستان

البرز مدیرکل راه و شهرسازی البرز در جریان ارائه گزارش باقیمانده مسکن مهر استان در قرارگاه سراسری خاطر نشان کرد: با ساماندهی قریب الوقوع باقیمانده مسکن مهر در شهر جدید مهستان، پرونده این طرح در استان البرز بسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛در جریان نشست استانی قرارگاه مسکن البرز روز شنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ و همچنین بیست و هشتمین جلسه سراسری قرارگاه مسکن به صورت ویدئو کنفرانس در تاریخ هفتم آبان ماه در دو روز پیاپی در سطح استانی و ملی، پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر و نیز روند اجرای نهضت ملی مسکن بررسی شد.

در جلسه قرارگاه استانی ابتدا بانک‌های عامل به ارائه گزارش قراردادهای منعقده جهت پرداخت تسهیلات و آمار تسهیلات پرداختند. در این میان بانک مسکن متعهد شد تا پایان آبانماه عملکرد خود در عقد قرارداد تسهیلات نهضت ملی را به ۷ هزار واحد برساند.

بانک ملی نیز در گزارش خود آورده بود که ۲۰۵۰ واحد معرفی به بانک جهت پرداخت تسهیلات داشته است که ۱۸۰۰ فقره تا یک ماه آینده عقد قرارداد می‌شوند.

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه قرارگاه سراسری هفتم آبانماه با ریاست معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در گزارش خود به بسته شدن پرونده‌های مسکن مهر در البرز تا پایان سال پرداخت و عمده سهم آن را مربوط به شهر جدید مهستان دانست.

خالقی افزود: ۷۵۰۴ مسکن مهر شهر جدید مهستان با تدابیر ویژه‌ای تا پایان امسال تعیین تکلیف می‌شوند و تمرکز اصلی بر پیشبرد نهضت ملی مسکن در استان خواهد بود.