شناسهٔ خبر: 148800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفت ماهه نخست سال جاری محقق شد؛

افزایش ۱۲ درصدی حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان همدان

محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابه‌جایی بیش از ۷ میلیون و ۸۵ هزار تن کالا از همدان به سایر نقاط کشور در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان استان همدان ضمن اشاره به  افزایش میزان بار جابه جا شده از مبدا استان همدان گفت بیش از ۷ میلیون و ۸۵ هزار تن کالا در هفت ماه گذشته از همدان به سایر نقاط کشور حمل شده است که در مقایسه با هفت ماهه اول سال گذشته ۱۲.۱۸ درصد رشد داشته است.

سرگزی تصریح کرد: برای حمل این میزان بار بیش از ۴۴۲ هزار و ۶۱۹ فقره بارنامه توسط شرکتهای حمل ونقل کالا استان همدان صادر گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۹۴ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: محصولات عمده ای مانند سیب زمینی، فرآورده های سوختی ،کلینکر،کنستانتره، سنگ آهن، گندله و سیمان بیشترین محصولاتی است که در استان همدان حمل و نقل آن انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان تاکید کرد: ۱۰۱ شرکت حمل و نقل فعال داخلی استان با بیش از ۲۱ هزار راننده باری و ۲۰هزار ناوگان سبک و سنگین باری در این مدت، جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشته اند.