شناسهٔ خبر: 149113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷ماهه گذشته انجام شده است:

خط کشی ۸۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار

خط کشی محور آتشگاه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت:۸۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در۷  ماهه گذشته خط کشی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، ضیاء فکری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل  جاده ای شهرستان بیله سوار در بازدید از راههای اصلی و فرعی این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راههای اصلی،روستایی ،شوسه وراه مرزی این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده گفت: ۲۰۰ کیلومتر از  راههای اصلی و روستایی نیز قنوزنی شده است.

وی بااشاره به اینکه در این مدت راهداران جهت ارتقای ایمنی راهها با استفاده از هزار و۴۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اندتصریح کرد: ۲۶۱ متر از سرعتکاهها توسط راهداران  رنگ آمیزی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار در ۷ ماهه گذشته  اتمام پروژه لکه گیری و روکش آسفالت ۴کیلومتر از محور گرمی – بیله سوار را یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده عملیات زیرسازی و آسفالت پروژه راه روستایی  ملانقی قنبربه طول ۳.۵ کیلومتر به اتمام رسیده است.

فکری در این مدت از انجام ۳۶ کیلومتر عملیات زیرسازی،بهسازی،احداث،آسفالت و لکه گیری در راههای روستایی شهرستان بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد:عملیات بهسازی و روکش آسفالت  ۸ کیلومتراز محور بابک – بیله سوار نیز  در حال اجرا است.

وی برچیدن ۱۰۶ عدد از علائم فرسوده و فاقد کارایی، تنقیه و لایروبی  ۱۶۸ دهنه از پل ها و ایجاد دپوی خاکی، پاکسازی حاشیه جاده ها و قرنیز پلها و ابنیه به طور مستمرو ایمن سازی نقاط حادثه خیز  از قبیل نصب تابلو هشدار دهنده و نصب چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سواردر جهت حفاظت و صیانت از حریم راهها بعنوان سرمایه ملی، به ابلاغ ۳۲ مورد اخطار کتبی به متخلفان و قلع وقمع ۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز اشاره کرد و ادامه داد: در ۷ ماهه گذشته جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور در جاده ۲۲۰ عدد علائم اعم از اخطاری و انتظامی و همچنین ۴۲ متر مربع تابلو اطلاعاتی در راههای این شهرستان نصب شده است.