شناسهٔ خبر: 149135 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کمیته مشترک نظارت و مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی البرز برگزار شد

کمیته نظارت جلسه مشترک اعضای کمیته نظارت و مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان البرز با هدف رفع مشکلات برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به کاربران جاده‌ای و تبیین شرایط نظارت بر این مراکز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، مریم یوسف‌زاده، مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از برگزاری جلسه مشترک اعضای کمیته نظارت و مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان در مجتمع نغمه سرای الموت خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با هدف رفع مشکلات پیش‌روی مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به کاربران جاده‌ای و تبیین شرایط نظارت بر این مراکز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه هریک از حاضران نظرات خود را بیان کردند و با همفکری و هم‌افزایی زمینه پشبرد اهداف این حوزه را بیش از پیش فراهم کردند، افزود: در نظر داریم این نشست‌ها را به صورت فصلی برگزار کنیم.

این مسئول در ادامه توضیح داد: در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدمات رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان فعال هستند و به‌صورت مستقیم نظارت بر آنها توسط کمیته بازدید مشترک انجام می‌پذیرد.

وی افزود: کمیته بازدید مشترک نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، با حضور کارشناس اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، بهداشت اماکن استان، تعزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن، شرکت ملی پخش، ستاد اقامه نماز و میراث فرهنگی برای افزایش خدمات مطلوب‌تر به مسافران، کنترل‌های نظارتی اعمال می‌کنند.

یوسف‌زاده با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند، گفت: وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها به طور مستمر توسط کمیته نظارت و کارشناسان بازدید ادارات راهداری شهرستان‌ها بررسی می‌شود.

مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز  در پایان خاطر نشان کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه از کارشناسان بازدید مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان تقدیر شد.