شناسهٔ خبر: 150162 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسعه شهرک‌های صنعتی با همکاری راه وشهرسازی آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر لزوم تسهیل گری برای تامین اراضی شهرک‌های صنفی و صنعتی تاکید کرد و گفت: این اداره کل در راستای استفاده از ظرفیت‌های صنعتی استان از طرح های توسعه و گسترش شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی، اظهار کرد: حمایت از طرح‌های توسعه اراضی شهرک صنعتی، تامین اراضی برای راه اندازی صنعت شهر و همچنین تامین مسکن برای کارکنان واحدهای صنعتی در اولویت بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود. 

وی ادامه داد: در بخش تامین اراضی مستعد جهت توسعه شهرک‌های صنفی و صنعتی مشکلی وجود ندارد و اولویت ما توسعه استان بوده چرا که توسعه شهرک‌های صنعتی زمینه جذب سرمایه‌گذار را نیز فراهم می‌کند. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توجه به این مساله ضروری است که ورود سرمایه‌های جدید به بخش صنعت و اقتصاد استان باید مغتنم شمرده شود و زیرساخت‌های لازم نیز برای آن فراهم آید زیرا توسعه شهرک‌های صنعتی زمینه اشتغال جوانان منطقه را نیز فراهم می‌کند. 

حمزه لو با اشاره به لزوم توسعه راه‌های استان، افزود: بهسازی و توسعه مسیرهای ارتباطی استان  دسترسی به شهرک‌های صنعتی را به صورت ایمن و استاندارد فراهم می‌کند.