شناسهٔ خبر: 150214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری بهارعنوان کرد؛

اصلاح و شانه سازی ۵۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان بهار

وحید صفدری رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان بهار رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بهار از اصلاح و شانه‌سازی ۵۵۰ کیلومتر از راههای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) وحید صفدری رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بهار گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۴ آبان ماه سال جاری، ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت، ۵۵۰ کیلومتر شانه سازی، تسطیح، ۱۵ هزار ۶۰۰ مترمکعب ترانشه برداری، ۱۴۷ کیلومتر خط کشی، ۴ کیلومتر نصب حفاظ میانی و… در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان بهار انجام شده است. 

وی تصریح کرد: به منظور ارتقاء ایمنی محورهای شهرستان بهار ۷ نقطه حادثه‌خیز رفع و آشکارسازی شده است و در محور همدان-بیجار که جزو محورهای پرتردد این شهرستان است در ۲۲ مقطع با ایجاد شیار لرزاننده طولی و عرضی، نصب چراغ چشمک زن، سرعتکاه و… ایمن سازیصورت پذیرفته است و رانندگان عبوری باید توجه داشته باشند که محور همدان-بیجار جزئ محدوده کارگاهی محسوب می‌شود و باید با سرعت مطمئنه و با احتیاط از این محور گذر کنند. 

صفدری افزود: در راستای حفظ و صیانت از حریم قانونی راه‌های شهرستان بهار از ابتدای سال افزون بر ۱۳۶ مورد تجاوز به حریم راه شناسایی و با صدور اخطار کتبی و توقف کار رفع تصرف شده اند، 

وی ادامه داد از تمامی همشهریان عزیز خواهشمندیم قبل از هر گونه ساخت و ساز در حریم راه‌ها نسبت به اخذ مجوز از سازمان‌های ذیربط اقدام کنند. 

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بهار در پایان گفت: در طرح راهداری زمستانی امسال ۵۵ نفر نیروی راهدار با بکارگیری ۲۳ دستگاه از ماشین الات راهداری در ۳ باب راهدارخانه به هموطنان گرامی خدمات‌رسانی خواهند کرد.