شناسهٔ خبر: 150498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری ملایر خبر داد؛

رفع مشکل چندین ساله ورودی شهر ملایر

راه اندازی سیستم فاضلاب و تنقیه پل روستای حاجی آباد شهرستان ملایر رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: با راه اندازی سیستم فاضلاب و تنقیه پل و هدایت آب‌های سطحی خوشبختانه مشکل چندین ساله ورودی شهر ملایر رفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( همدان)، هاشم اسکندریان رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: با توجه به مشکل انباشت فاضلاب در ورودی و زیرگذر حاجی آباد به ویژه در مواقع بارندگی با مصوبات و پیگیریهای مدیریت بحران شهرستان، اداره راهداری، آبفا و شهرداری ملایر در یکماه با طراحی و اجرای چند طرح به شکل همزمان مشکل چندین ساله ورودی شهر را رفع شد.

وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت و فوریت کار، احیای مسیل های قدیمی و ساخت آبروهای جدید جهت دسترسی های محلی و همچنین دریواسیون قنوها و آبروها با ادوات سنگین راهداری انجام گرفت که خوشبختانه موجب جریان افتادن آبهای سطحی و آزاد سازی محل اجرای طرح شد.

رئیس راهداری ملایر تصریح کرد: با توجه به قطر کم آبرو تنقیه و دریواسیون انجام شد و با تعریض آبرو مذکور حاشیه امنی جهت تردد ایجاد شد.

اسکندریان یادآور شد: با راه اندازی سیستم فاضلاب و تنقیه پل و هدایت آبهای سطحی خوشبختانه مشکل چندین ساله ورودی شهر ملایر مرتفع شد.