شناسهٔ خبر: 150744 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۲ پروژه ساختمانی در سلماس

سلماس معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ پروژه ساختمانی ندامتگاه و امداد جاده‌ای در شهرستان سلماس در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، شهرام فتحی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از پروژه‌های ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در سلماس، گفت: با توجه به وظایف این اداره کل در بخش احداث ساختمان‌های دولتی و اداری، ساخت ندامتگاه سلماس در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخوردار است و تکمیل و اتمام آن در مراحل پایانی قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده است، اظهار کرد: اجرای ساختمان‌های اداری، بهداری و بندهای مجزا در دست اجرا بوده و برای تکمیل و اتمام ندامتگاه سلماس، ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است. 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ساختمان این ندامتگاه با پنج هزار مترمربع زیر بنا دارای امکانات استاندارد، بندهای مجزا، ساختمان اداری، سالن ورزشی و کارگاه‌‍‌های حرفه آموزی است. 

فتحی با اشاره به پروژه امداد جاده‌ای سلماس افزود: این طرح در مرحله اجرای نمای ساختمان و تاسیسات و نازک کاری بوده و با تخصیص به موقع و متناسب اعتبارات از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود. 

وی ادامه داد: برای اجرای پایگاه امداد جاده‌ای سلماس تاکنون ۲۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ۲۸ میلیارد ریال اعتبار نیز برای اتمام آن اعتبار نیاز است.