شناسهٔ خبر: 151318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پرداخت ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات خودمالکی توسط بانک مسکن آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: چهار هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال تسهیلات خودمالکی توسط بانک مسکن در سطح استان پرداخت شده و این روند باید با جدیت ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،   سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با رییس شعب بانک مسکن در آذربایجان غربی با اعلام پرداخت ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات خودمالکی توسط بانک مسکن آذربایجان غربی اظهار کرد: این میزان پرداخت تسهیلات به یک هزار و ۵۶۵ مورد انعقاد قرارداد، واریز شده و بانک مسکن پیشتاز پرداخت تسهیلات در بین بانک‌های عامل در سطح استان است. 

وی تاکید کرد: همچنین بر اساس آمارها بیشترین تعداد درخواست تسهیلات متعلق به بانک مسکن بوده و باید اهتمام ویژه‌ای برای پرداخت وجود داشته باشند. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش واگذاری‌های گروهی نهضت ملی مسکن نیز تاکنون بانک مسکن برای سه هزار و ۵۲۶ واحد مسکونی انعقاد قرارداد داشته است. 

حمزه‌لو افزود: روند اعطای تسهیلات به متقاضیان نهضت ملی مسکن روند اجرای این طرح را شتاب می‌بخشد و باید بانک‌های عامل در این راستا همراهی خوبی داشته باشند. 

وی اضافه کرد: ساماندهی پروژهای نهضت ملی مسکن و معرفی پروژه‌ها به بانک مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی با جدیت دنبال می‌شود تا روند طرح نهضت ملی مسکن بدون موانع در استان اجرا شود.