شناسهٔ خبر: 151537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از عملکرد مدیرکل راه و شهرسازی در حمایت از اجرای طرح‌های مسکن در روستاها

دکتر حمزه لو به پاس حمایت‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن در روستاهای استان از مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اهدای لوحی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، نشست مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با منابع طبیعی و آبخیزداری در خصوص تملک و واگذاری اراضی روستایی طرح نهضت ملی مسکن در روستا برگزار و در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با اهدای لوحی از عملکرد راه و شهرسازی تقدیر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این جلسه اظهار داشت: تاکنون ۳۱۵ هکتار زمین در روستاهای آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن استان تحویل شده است.

حمزه‌لو افزود: همچنین ۴۵۱ هکتار زمین برای طرح‌های هادی بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی در کارگروه زیربنایی استان  واگذار شده است.

وی ادامه داد: به لحاظ همکاری و  مساعدت دستگاه‌های اجرایی به خصوص سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره کل منابع کل طبیعی در تخصیص اراضی حوزه های استحفاظی شهری و روستایی به طرح نهضت ملی مسکن و توسعه سیاست های وزارت راه و شهرسازی در تامین مسکن حمایتی فعالیت های ارزنده ای انجام شده است.

وی تاکید کرد: در صورت شناسایی و اعلام نیاز، اراضی مورد نیاز در کوتاهترین زمان ممکن تامین و آماده اجرای طرح نهضت ملی مسکن می‌شود.