شناسهٔ خبر: 151577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف خدمت رسانی به همکاران، پیمانکاران و مراجعه کنندگان انجام شد؛

افتتاح باجه بانک مسکن در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

رضایی خوزستان معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: باجه (شعبه) بانکی توسط بانک مسکن در ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، ابوذر رضایی از راه اندازی باجه بانک مسکن در ساختمان شماره یک این اداره کل خبر داد و بیان داشت: راه اندازی این شعبه توسط بانک مسکن در راستای تسریع در تشکیل پرونده متقاضیان نهضت ملی مسکن، ارائه ضمانتنامه به پیمانکاران، پاسخگویی به مراجعه کنندگان و تعامل و همکاری با همکاران راه اندازی شده است. 

وی افزود: با استقرار این شعبه متقاضیان نهضت ملی مسکن و متقاضیان تسهیلات مسکن می توانند به صورت حضوری سئوالات و پرسش های خود را مطرح کنند و از طریق همین باجه افتتاح حساب کرده و تشکیل پرونده دهند.

رضایی ادامه داد: با استقرار این شعبه کار متقاضی سهل تر می شود و بسیاری از ابهامات در خصوص چگونگی ارائه خدمات بانکی پاسخ داده شده و شرایط دریافت تسهیلات از طریق این باجه تشریح می شود.

معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تاکید کرد: در راستای رعایت حال متقاضیان و تسهیل مراجعه جهت انجام کارهای نهضت ملی مسکن شعبه بانکی در محل ساختمان شماره یک راه اندازی و همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی و ارائه خدمات است.

وی اضافه کرد: با همکاری و تعامل مدیران بانک مسکن در استان تمهیداتی اندیشیده شده تا از طریق این باجه در کمترین زمان ممکن برای پیمانکاران ضمانتنامه بانکی صادر شود.

رضایی تصریح کرد: با این اقدام مراحل اداری انعقاد قرارداد پروژه های عمرانی هم سرعت بیشتری می گیرد.