شناسهٔ خبر: 151672 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی روند اجرای طرح میدان امام خمینی (ره) ارومیه

دکتر حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این اداره کل برای اجرای طرح میدان امام خمینی (ره) ارومیه اهتمام ویژه دارد و باید هم‌اندیشی و تعامل دستگاه‌ها برای سرعت‌دهی در روند اجرای طرح انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار با نقی کریمی رییس شورای اسلامی شهر ارومیه‌ و توحید علی نژاد عضو شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار داشت: مجموعه راه و شهرسازی آماده اجرا در چارچوب ضوابط شهرسازی و معماری و بازآفرینی شهری است.

وی افزود: با توجه به اهمیت طرح و تعامل‌های انجام شده انتظار می‌رود فرآیندهای تکمیل طرح میدان امام خمینی(ره) با نگاه فرابخشی اجرایی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: احیا و نوسازی بافت‌ میانی شهر ارومیه، حفظ هویت و ارزش‌های فرهنگی از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح میدان امام خمینی (ره) به شمار می‌رود.

حمزه‌لو بیان کرد: ارتقای محیط زندگی شهروندان و توسعه و بهسازی بافت تاریخی شهر ارومیه نیز از دیگر مزایای اجرای طرح میدان امام خمینی (ره) به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: اجرای هر چه بهتر طرح نیازمند تعامل و هم افزایی مدیریت شهری و میراث فرهنگی است و باید تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این دیدار بر اجرای طرح کمربندی شرقی ارومیه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات شهری بررسی و تصمیمات لازم برای اجرایی کردن طرح‌ میدان امام خمینی ( ره) اتخاذ شد.