شناسهٔ خبر: 151913 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید امام جمعه شیروان از پروژه ۱۳۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن شیروان

بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شیروان در خراسان شمالی امام جمعه شیروان و مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از پروژه ۱۳۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن شیروان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، صبح امروز دوشنبه ۱۳ آذر سال جاری سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونین اداره کل به همراه حجت الاسلام تکمیلی، امام جمعه شهرستان شیروان، شهردار و شورای شهر شیروان و رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان  از پروژه نهضت ملی مسکن ۱۳۴۰ واحدی شیروان بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: پروژه ۱۳۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن در محله فنی و حرفه ای شیروان قرار دارد و توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در حال احداث است.

وی اظهار کرد: عملیات احداث هزار و ۳۴۱ واحد در زمینی به مساحت حدود ۲۴ هکتار طی مرداد ماه سالجاری در شیروان آغاز شده و کار خاک برداری در حال انجام است و طی ماه آینده به مناسبت ۹ دی، فنداسیون ۱۴ بلوک انجام خواهد شد.

امام جمعه شیروان نیز در این بازدید عنوان کرد: یکی از اولویت های نظام بحث مسکن است و همت و نگاه دولت نیز احداث مسکن است و باتوجه به بازدیدی که امروز از این پروژه انجام شد پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و حجم خاک برداری زیادی در این پروژه انجام شده است.

وی تصریح کرد: جاهایی که نیاز است ما کمک خواهیم کرد و معماری ایرانی اسلامی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن از اولویت‌های ماست.