شناسهٔ خبر: 152418 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌مناسبت فرارسیدن روز دانشجو؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی حضور یافت

مديركل راه و شهرسازي سمنان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجويي مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان، به‌دعوت انجمن صنفی و رفاهی دانشگاه سمنان، در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی شرکت کردند.

به‌گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به‌میزبانی انجمن شورای صنفی و رفاهی دانشگاه سمنان در سالن آمفی تئاتر دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان با حضور معاون سیاسی-امنیتی استاندار، فرماندار، رییس دانشگاه و مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

سیدمحمد حسینی طباطبائی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه پرسش و پاسخ گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان در قالب یک تفاهم‌نامه با دانشگاه سمنان، تصمیم به الحاق ۲۵ هکتار از اراضی مازاد دانشگاه سمنان به طرح نهضت ملی مسکن را گرفته است که این موضوع در حال طی‌کردن فرایند قانونی خود است.

حسینی طباطبائی افزود: در صورت تایید الحاق اراضی ۲۵ هکتاری مازاد دانشگاه سمنان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، از یک‌سو موضوع تامین مسکن استادان و یاوران علمی انجام می‌گیرد و از سوی دیگر اقدام شهرداری برای ساماندهی معابر متصل به‌دانشگاه، توجیه قانونی و اعتباری پیدا می‌کند.