شناسهٔ خبر: 152778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت نیروهای جان بر کف فراجا در راسک

عطاء اله اکبری.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت نیروهای خدوم و مخلص فراجا در شهرستان راسک این استان را تسلیت گفت.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری  مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت نیروهای خدوم و مخلص فراجا در شهرستان راسک را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم ربّ الشهدا و الصدیقین

شهادت جایگاه رفیعی است که خداوند بندگان شایسته و لایق را در آن زمره قرار می دهد و البته اقدامات شهدای راه نظم و امنیت هرگز از ذهن جامعه پاک نخواهد شد.
بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی نیروهای نظامی در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند، بار دیگر بواسطه مزدوران پلیدشان خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور که مشغول تامین امنیت و آرامش مردم هستند را بر زمین ریختند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این غیور مردان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان، برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبوری و عزتمندی را مسئلت می‌نمایم.