شناسهٔ خبر: 152915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به گلستان محقق می شود؛

آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در گلستان

راه و شهرسازی گلستان رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان گفت: همزمان با سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، هیات دولت و همچنین وزیر راه و شهرسازی به گلستان عملیات اجرایی ۱۰ هزار و هفت واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای استان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اظهار کرد: تا کنون ۱۱۱ هزار و ۱۴۲ متقاضی نهضت ملی مسکن در گلستان وجود دارد.

وی افزود: از این تعداد ۸۴ هزار و ۹۲۶ متقاضی دارای سه استعلام سبز هستند و ۱۶ هزار و ۹۶۰ پرونده متقاضی به تایید نهایی رسیده است.

ملک با بیان اینکه در استان گلستان ۲۱۶ پروژه نهضت ملی مسکن در  ۲۰ شهر استان در حال اجرا می باشد، گفت: همزمان با سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، هیات دولت و همچنین وزیر راه و شهرسازی به گلستان سه هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای استان افتتاح و به متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین برنامه ریزی های لازم برای آغاز عملیات اجرایی ۱۰ هزار و هفت واحد همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور در شهر و روستاهای گلستان انجام شده است.

وی در انتها گفت: تا کنون در حوزه شهری، در دولت مردمی سیزدهم سه هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، بازآفرینی شهری، مسکن خودمالک و مسکن مهر تعیین تکلیف نشده  احداث شد.