شناسهٔ خبر: 153041 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به مناسبت هفته حمل و نقل

بیات منش خوزستان به مناسبت آغاز  هفته حمل و نقل مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن این هفته را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی(خوزستان)، مسعود بیات منش، فرا رسیدن هفته حمل و نقل را به تمامی همکاران و شاغلان در صنعت عظیم حمل و نقل در استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 "۲۶ آذر لغایت یکم دی ماه " در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری مزین شده است، این هفته برگ زرینی در تاریخ صنعت حمل و نقل است آنجایی که رانندگان در لبیک به پیر جماران حضرت امام خمینی (ره) برای تخلیه بارها در بنادر جنوبی به صف شدند.

تلاش و ممارست فعالان صنعت حمل و نقل برای توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را ار می نهیم و یاد و خاطره شهدای این عرصه را گرامی می داریم.

 نقش بی بدیل صنعت حمل و نقل در اقتصاد کشور، برای همگان محرز و مشخص است، در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی همواره فعالان این عرصه برای رشد و توسعه کشور انجام وظیفه کرده اند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به این خدمات دلسوزانه و تلاشهای خالصانه شما عزیزان و دیگر فعالان عرصه حمل و نقل استان، از درگاه ایزدمنان سعادت، سلامت، بهروزی و توفیق روز افزون شما بزرگواران را در خدمت به مردم شریف ایران عزیز مسئلت می کنم.