شناسهٔ خبر: 15330 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش برف، کل استان کرمانشاه را سفیدپوش کرد

برف روبی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در پی بارش‌های ۲۲ ساعت گذشته سراسر استان کرمانشاه سفیدپوش شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبداله بهادری با اشاره به شروع بارش‌ها از نیمه شب گذشته، گفت: ارتفاع برف در حال حاضر در بسیاری شهرستان‌های استان به بیش از ۲۰ سانتیمتر رسیده است.

بهادری گفت: عمده بارش‌ها در حوزه شهرستان‌های سنقر، کنگاور و هرسین بوده و ارتفاع برف در این شهرستانها به ۲۰ سانتیمتر هم گزارش شده و کماکان ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به استقرار ۴۴۳ نیروی راهدار در ۴۳ راهدارخانه در سطح استان، افزود: در حال حاضر عوامل راهداری راه‌های استان را تحت پوشش دارند و بیشتر در گردنه‌های برف گیر مستقر هستند.

وی در ادامه گفت: اولویت راهداری بازگشایی راه‌های اصلی است و در کمترین زمان ممکن مشکلات احتمالی  راه‌های روستایی هم مرتفع خواهد شد.

بهادری افزود: در محورهای گیلانغرب و اسلام آباد هم راهداران ضمن برف روبی و پاکسازی مسیر با اسکان بیش از ۱۲۰ زائر و پذیرایی از آنان آماده خدمت هستند.

بهادری در پایان ابراز خوشحالی کرد که حتی محورهای گرمسیری استان در قصرشیرین هم پس از سالها از بارش این نعمت الهی بهره‌مند شدند.

نظر شما