شناسهٔ خبر: 154226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست ۴ ساعته معاون وزیر با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان مطرح شد؛

تاکید بر بهبود وضعیت معیشتی و افزایش رفاهیات کارکنان

زهره ای در خوزستان قائم مقام و معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی وزرات راه و شهرسازی بر بهبود وضعیت معیشتی و افزایش رفاهیات کارکنان شاغل در وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی(خوزستان)، محمدعلی زهره ای، معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی وزرات راه و شهرسازی، در سفر یکروزه خود به خوزستان به همراه انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان و خانواده و حجت الاسلام و المسلمین مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی نشستی ۴ ساعته را با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار کرد.

در ابتدای این مراسم مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، آماری از وضعیت  نیروهای شاغل در این اداره کل و مشکلات معیشتی کارکنان در خوزستان به قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان این وزارتخانه ارائه داد.

وی همچنین گزارشی از تعداد و نوع قرارداد و سطح مدرک تحصیلی کارکنان این اداره کل، مسائل و مشکلات نیروی انسانی ارائه داد و بهبود وضعیت معیشتی و افزایش سطح رفاهیات و خدمات را به کارکنان خواستار شد.

در ادامه این برنامه محمد علی زهره ای، معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی وزرات راه و شهرسازی،برای رفع مشکلات و رفع دغدغه های کارکنان قول مساعدت داد و اظهار امیدواری کرد: وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان این وزرات با تمهیدات و برنامه ریزی های اندیشیده شده بهبود یابد.

وی گفت: همه کارکنان با هر نوع قرارداد و وضعیت استخدامی می بایست از امکانات رفاهی و خدماتی بهره مند شوند و تفاوتی از این بابت میان نیروهای شاغل نباشد.

معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی وزرات راه و شهرسازی در ادامه برای حل مشکل تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران قول مساعد داد.

در ادامه این نشست چند تن از کارکنان رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کارورز و نیروهای شرکتی، بازنشسته و کارکنان شاغل در یگان حفاظت اراضی بصورت جداگانه مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

در پایین این نشست صمیمانه کارکنان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان درخواست ها و پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ارائه دادند.