شناسهٔ خبر: 154239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

رفع تصرف اراضی دولتی در گرگان

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در روزهای اخیریک قطعه زمین دولتی به مساحت ۴۴۸ متر مربع واقع در شهر گرگان رفع تصرف و پس از طی مراحل قانونی به دولت بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، علی اکبر حسام، سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان وظیفه رفع تصرف از تمامی اراضی و املاک دولتی با اجرای دقیق و به موقع احکام قضایی را بر عهده دارد.

وی افزود: این اداره در راستای گزارشات یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به رفع تصرف اراضی دولتی اقدام می کند.

حسام ادامه داد: در روزهای اخیر یک قطعه زمین دولتی به مساحت ۴۴۸ متر مربع واقع در شهر گرگان پس از سیر مراحل قانونی رفع تصرف شد و به دولت بازگشت.

سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: ارزش ریالی این اراضی ۲۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در انتها با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی دارند، گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.